بازماندن خبرگزاری بسیج از صعود به فینال مسابقات جام رسانه در قم

تیم خبرگزاری بسیج با قبول شکست، از تیم نوبهار در ضربات پنالتی از صعود به دیدار پایانی مسابقات جام رسانه در قم بازماند.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۲۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رسانه عصر یکشنبه(۲۹مردادماه) در زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم قم پیگیری شد و تیم های خبرگزاری رسا و نشریه نوبهار با شکست حریفان خود موفق به حضور در دیدار نهایی شدند.

 بر اساس این گزارش در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی دو تیم خبرگزاری بسیج و نشریه نوبهار به مصاف هم رفتند که در غیاب دو بازیکن خبرگزاری بسیج به دلیل مصدومیت، این دیدار در وقت قانونی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید، اما در ضربات پنالتی تیم نوبهار 2 بر یک این تیم را شکست داد.

 در دومین بازی این مرحله که بازی پرگلی بود، خبرگزاری رسا با نتیجه هفت بر سه حریف خود یعنی خبرگزاری صدا و سیمای قم را شکست داد و گام به دیدار نهایی گذاشت.

 بر این  اساس، در دیدار نهایی مسابقات جام رسانه که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار می شود دو تیم خبرگزاری رسا و نشریه نوبهار به مصاف هم خواهند رفت و تیم های صدا و سیما و خبرگزاری بسیج نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

 در این دوره از مسابقات که به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار و گرامیداشت شهید شابرم برگزار می شود، هشت تیم در قالب دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار